Primigisofia.bg има договорни отношения с куриерска фирма “SPEEDY” за разнос на поръчки в цяла България. Клиентите на Primigisofia.bg получават пратките си след като поръчката им бъде обработена и потвърдена от наша страна.
- Стандартна доставка до офис на “SPEEDY” за цялата страна струва около 4.50 лева.
- Доставки до адрес посочен от клиента за цялата страна струва около 5.50 лева.
- Посочените цени се отнасят за доставка на територията на България. В сайта има интегриран калкулатор на Спиди за изчисляване на цената за доставката.
- В случай на отказ /връщане/ на стоката след преглед-тест клиентът трябва да заплати връщането на стоката съгласно актуалните тарифи на Спиди. Разходите за връщане на стоката, са изцяло за сметка на клиента.
- При замяна на продукт куриерските разходи, са изцяло за сметка на клиента.
- Замяна може да се извърши, само за друг номер/размер от същия модел!
/Цените са с включен ДДС. Към оферираните цени могат да се начислят допълнителни такси, при положение, че пратката тежи над 1 кг. или клиентът иска определен час за доставка/.
Куриерската фирма доставя пратките на посочените адреси на клиентите на Primigisofia.bg. Пратките се доставят всеки работен ден.
Уважаеми клиенти, всички продукти се изпращат с опция преглед и тест!
Внимание, ако сте избрали опция, че пратката ще бъде получена от автомат на Спиди, моля имайте предвид, че ако няма свободни клетки в автоматичната станция или нейните размери надвишават 60x35x37, пратката ще бъде пренасочена към близък офис на Спиди за което е възможно да дължите допълнителна такса!
Замяна и Връщане
Според Закона за защита на потребителите (ЗЗП), стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в интернет, може да бъде върната в рамките на до 14 дни след покупката, без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото, като в момента на предаването и от магазина на клиента (включително ненарушената опаковка), имате право да я върнете или замените, при следните условия:
– Запазен добър външен вид на продукта. Той не е изцапан, носен, гладен, надраскан, изгорен или скъсан.
– Не са причинени повреди от неправилна употреба.
– Запазена оригинална опаковка.
– Запазен оригинален етикет. Нашият съвет е хубаво да прецените дали дрехата отговаря на вашите очаквания преди да скъсате етикета.
– Запазена касова бележка.
Възстановяване на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост! Клиентът е длъжен да ни уведоми за неговото решение по еmail. Връщането на сумата става в рамките на 14 дни от датата на получаване на пратката по банков път на посочена от клиента сметка независимо от начина на плащане извършено от клиента.
Относно издаването на документи за продажбите / касови бележки:
В Наредба № H-18/2006г. на министерството на финансите е указано, че всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него продажби на стоки или услуги в или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка, освен когато плащането се извършва чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски паричен превод по смисъла на Закона за пощенските услуги. За направеното от клиента плащане пощенският оператор издава Разписка за пощенски превод на стойността на дължимата сума. Тази разписка е законово признат документ освобождаващ търговеца от задължението да издава касови бележки.
Изпратени пратки за плащане с наложен платеж няма да бъдат приемани!
Замяна и връщане на продукти се извършва след задължително попълване на формата “ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ПРОДУКТИ” , след което ще получите обратно имейл с последващата процедурата! Замяна може да се извършва, само за друг размер от същия модел/и от направената поръчка!в